TERUGGAVE EN TERUGBETALING

RETOURBELEID
Zorg ervoor dat u ons retourbeleid zorgvuldig te lezen als u hulp nodig heeft contact met ons op via de contact pagina.
U heeft 30 dagen na ontvangst van uw product om een retourzending te maken op eigen kosten, er zullen geen restocking kosten in rekening worden gebracht:
ANNULERING VAN EEN BESTELLING:
Wanneer we proberen om de goederen te leveren aan onze klanten zo snel mogelijk, zullen we de zending voor te bereiden vanaf het moment dat de klant plaatst de bestelling. Om deze reden heeft u de mogelijkheid om uw bestelling direct vanuit uw bevestigingsmail binnen 1 uur te annuleren. Als het langer dan 60 minuten duurt, stuur dan een e-mail naar info@poncros.nl en wij helpen u bij het vinden van een alternatieve oplossing.
HET PRODUCT IS NOOIT AANGEKOMEN:
onze schatting van de verzendtijd is tussen 8-12 werkdagen, de voorbereiding en verzending van de producten die tussen 1 en 2 werkdagen is niet meegerekend, dus als uw producten niet zijn aangekomen max 15 werkdagen Geef het meer tijd tot max 25 dagen omdat er sommige situaties zijn die we niet kunnen controleren zoals het weer, postvertragingen en douane. Als uw producten niet zijn aangekomen na 25 dagen, geven wij u direct een 100% terugbetaling.
BESCHADIGD BIJ AANKOMST:
als uw product beschadigd is aangekomen, maak dan foto's en video's en stuur deze naar onze klantenservice op info@poncros.nl . Na verificatie van de support en bevestiging van de zaak heeft u twee opties: wij sturen u een nieuw product of geven u 100% terug.
DEFECTE OF KAPOTTE FABRIKANT NA GEBRUIK :
U hebt 30 dagen na de aankomst van uw product om elk probleem met uw product te melden, als het product niet werkt tijdens deze periode of defect is, kunt u het op uw kosten naar ons terugsturen en zullen wij het bedrag terugbetalen. totaal per store credit zodat u uw nieuwe product opnieuw kunt bestellen.
VERANDERING VAN MENING :
U heeft 30 dagen na ontvangst van uw product om het naar ons terug te sturen. als u wilt verwerken moet u contact met ons opnemen via: info@poncros.nl wij sturen u dan een retouradres, houd er rekening mee dat wij alleen retouren accepteren voor producten die niet gebruikt zijn, gewassen zijn en in de originele verpakking moeten zitten.
RUILEN:
Als u uw product wilt ruilen, heeft u daar na ontvangst 30 dagen de tijd voor. Houd er rekening mee dat uw product ongebruikt moet zijn en in de originele verpakking moet zitten. Neem contact op met onze ondersteuning op: info@poncros.nl om u te helpen met het proces.
VERKEERD PRODUCT:
Als u het verkeerde product hebt ontvangen, hebt u 30 dagen om het naar ons terug te sturen, we zullen u een verzendlabel sturen op uw kosten en we zullen u 100% terugbetalen.


TERUGBETALINGSBELEID

Aanvraagprocedure

Als u problemen heeft met uw product, kunt u ons via e-mail uw bestelnummer doorgeven. U kunt voor eventuele retourvragen altijd contact met ons opnemen via info@poncros.nl.

Zodra uw retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen wij u een e-mail om u te melden dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. Wij zullen u ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen 5 dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalwijze toegepast.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Vaak is er enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling is geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@poncros.nl.



Als je hulp nodig hebt, kun je contact met ons opnemen op:
info@poncros.nl